Bra träningspass, god ny efterrätt!

Ojoj, vilken trötter dag hon haft idag!! Tror det antingen är den tunga luften, eller så är det nåt i kroppen som lurar. Hoppas på det tidigare! Inte sjuk nu! Dels för att jag inte vill vara borta från mitt jobb, och inte från min träning! :(
Gick från jobbet idag, halvt sovandes som vanligt. Gick förbi och hämtade ut nytt paket från styrka direkt, nya smaker! Vit choklad och choco nuss, mums!

Funderade på hur jag skulle orka träna idag, och hade nästan bestämt mig för att skippa cardio efter biceps/rygg passet. När jag däremot fick i mig träningsdrinken och banan blev jag som ny människa! Blev ett riktigt bra styrkepass, och efteråt en timme på bandet: 5 min powerwalk, 10 min löpning, 30 min intervaller nivå 13 30sek/30 sek vila, 10 min löpning, 5 min powerwalk. Kan lova att mina ben var stela när jag gick hemåt. Imorgon, ajaj, då får jag värma upp dem med lite mer cardio.

Middagen fick bli lite köttfärs/vitkålsfräs och ruccola med vitlök, chili, kryddor och feta. Och lite färka tomater. Skönt med matlådor!

Men håll i er, ny efterrätt! En burk kesella 1%, ca 30 gr hy-pro av valfri smak, (kan ju även ta vanligt proteinpulver) lite kakao, och en dutt vatten. Vispa ihop och sätt i frysen 30 min. Till det tog jag solros- och pumpafrön, mandlar och granatäpple. Riktigt gott! Tyckte inte Nicklas som jag "tvingade" att smaka, hehe, så får ha det för mig själv, som med de flesta av mina röror och geggor, och popcorn! :)

Idag fick vi nya playstation, så nu kan vi se film och serier i soffan igen. Inte kunnat det på drygt en vecka, och knappt sett till varandra eftersom datorn är i hallongrottan :(

/Stelhet´n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0