Trevlig inflyttningsfest

Festen igår var trevlig. Drack av min läsk och åt en och annan salt pinne :) Blev varierad fotbolls- och singstar fest. Fotbollen var ju superspännande sista minuterna! Det jag har dåligt samvete för är att jag bad om skjuts till 22.00. Prick då stod sambo där utanför. MEN, han hade ju farit hemifrån 2 minuter innan Zlatan gjorde sitt sjuka flyt-mål! Vem hade trott det skulle komma då?! Hmm, ja det var synd han missade det, vet han hade velat se det. Men men, åkte hem till stan med två liftare som skulle ut på krogen och shejka lös tillsammans med de andra sen.



Hehe, själv åkte vi hem, "kvälls/nattfikade" glass, choklad, kesella och skorpor, mums. Såg även en ny stand-up, Terry Fator, som visade sig vara sjukt imponerande! Har ni sett Jeff Dunham, och gillar honom så är det här strået vassare när det kommer till att buktala! Däremot inte så roliga skämt som den Jeff, men shit va bra han är, sjunger alla tänkbara musikstilar, och det lika bra, och ibland bättre än orginalet! Slå inte av efter 5 min, det blir bättre! :)

Idag blir det bara slappa. Inga måsten, kanske inte ens gå utanför dörren. Möjligen för att köpa nåt på Coop här nedanför.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0