Tidig dag, tvätt, och skönt pass på Tenton.

Tidiga dagen, och tvätta, i vanlig ordning :) Kollade vad det fanns för tider framöver, och heeela nästa vecka 18-22 (som alla vill ha) är bokade, ledigt på helgerna, men då vill man ju inte tvätta. Så tog mod till mig och bokade först på måndagen om drygt en vecka. Kommer ha ett lass med tvätt då!



Märks att vi bara har barnfamiljer hos oss, och inga studenter, pensionärer eller liknande som kan tvätta på morgon eller mitt på dagen. Sen blir man ju mindre glad när det är nåt pucko som inte håller tiderna och har tvätt kvarhängandes när man ska torka. En timme efter får man ha, men inte mer!

Haha, kanske man skulle snöra upp en liknande lapp som jag hittade på "arga lappen".

Idag blev det axlar och mage. Efteråt körde jag intervaller på bandet. Som ni alla förstår läser jag en hel del träningsbloggar för inspiration. Inte är jag sen att anta en utmaning. Läste om en som tävlar i fitness om ett cardiopass hon hade kört som verkligen var en utmaning: 5 min powerwalk, 20 intervaller på hastighet 12; 1min/30 sek vila, 10 intervaller på hastighet 14; 30sek/ 30 sek vila, 5 min powerwalk. Allt som allt 50 min cardio. Så som de just nu inför SM nöter cardio?! Klarade jag det som ett skönt intervallpass utan att dö, så borde jag väl ha hyfsad kondis :)

Nu duschat och väntar på att syrran ska ringa. Vi ska ut och äta middag med brorsan som fyller år! Hipp hipp hurra! Han har fått äran att välja restaurang. Undra vad det blir, pojken med guldbyxorna :) Ska bli super, träffar inte honom så mycket, tyvärr! Han bor ju i skoger...hmm, menar Arjeplog.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0