Sovmorgon, stan och slapparkväll.

Blev en riktigt skön sovmorgon imorse. Sen sega upp, slappa runt, och tillslut göra frukost. Gröt och en scone med ägg på! Mätt i magen traskade jag och mannen iväg till stan för att göra lite ärenden, som alla andra en lördag, haha. Kände mig glad i magen när jag gick från stan, hem och åt kesellaröra som mellis (hann med naturgodis också, hoppsan...) innan jag deckade på soffan och somnade. Är inte soff-sömnen den bästa?! Man är som medveten om att man ligger och sover, än man är på natten då det blir mer djupt. Nu ligger middagen i magen, mätt som bara den blev jag! Blir vila från gymmet idag, skönt. Ska bara slappa och se film. Kvällen bjuder nog på lite...hmm...frigolitbitar?! ;)



/Lat-hunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0