Snart härlig helg! Längtar!

Kort dag idag, och INTE tvätt inbokat, hur skönt som helst! Men nånting vettigt ville jag ju ändå göra, så jag drog igenom lägenheten med dammsugaren. Sen drog jag vidare till Tenton där jag körde ett benpass, och la till extra bröstträning. Avslutade med 50 min på trappen.

På väg hem möttes jag av en gissningsvis 70-årig man på en tävlingcykel! På en sån sätter man fast fötterna, och hur går det då när man fastnar mot en trottoar för att man inte hade nog med fart?! Jo, faller handlöst mot sitt gamla ben! Trodde höften skulle pajja för den stackars mannen! Han ojjade sig och verkade lite förvirrad. Sprang fram och fick även hjälp av en annan kille att få upp honom. Han klarade sig och kunde tillslut cykla vidare.

När Nicklas kom hem la han fram det sköna förslaget att vi skulle ha mysfredag ikväll istället för imorgon. Han är ju inte här i helgen. Vi tog en sväng ner på Coop och köpte lite glass, godis och en triss (som var en nit). Mysigt värre! Måste bara säga att de senaste dagarna har jag varit så där extra kär! Pirrar i hela kroppen på ett bra sätt, samtidigt som man på något mystiskt sätt känner känslan av sårbarhet.



Min kära svärmor har födelsedag idag, hipp hipp hurra! Synd bara hon bor så lång bort, mina armar räcker inte ända dit för en bamsekram!

Nu har jag inte mer tid, torsdagsmys på schemat.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0