Sköna arbetskamrater

Dagen har faktiskt varit väldigt bra, och gått fort! Bra för att vara en fredag. Jag har de två att tack för det! Kände idag att jag har himla bra medarbetare på min avdelning. Vi har himla kul ihop, förstår varandra, och jobbar och vill jobba på hyfsat lika sätt. Inte avundsjuk på många andra som inte har det lika bra, och många jag inte skulle trivas lika mycket med att jobba med. Man kan inte gå ihop med alla arbetsmässigt. Men det bästa är inte bara arbetsmässigt, utan socialt har vi så skön stämning inne hos oss, man mår bra och skrattar en hel del! ;)

Efter dagen vandrade jag hem för att köra mitt benpass. Den enda som var på Tenton var mannen, så vi var helt ensam, och det är super. Fredagar är ju skönt att träna, sen hem och äta massa gott och slappa till en film, slut i benen och ändan efter ett pass, och trappmaskinen. Blev bara 25 min på den idag, det får räcka.

Nu blir det soffan och se film med mannen. Popcorn, te, skorpor och kesellaglass: kesella 1%, lite fun light, massor av bär som man mixar ihop och ställer in i frysen. Rör om lite då och då, och efter en tille voilá, supergod och nyttig glass. Ska befria magen från vanlig glass den här fredagen. Får bli på söndag tillsammans med den troliga pizzan och colan, då jag troligen är bakis och jävlig i soffan ;)

/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0