På jobbet och sliter

Sitter just nu på jobbet och har lite rast. Behövlig, seg i benen och kroppen sen gårdagens träningspass. Har för övrigt också en död rumpa :)

Sövt klart tre knoddar och höll på att somna själv i tystnaden där inne! Ska bara ta mig igenom dagens arbetspass till 17. Hur ska det gå?! Jag och Anita har av något underligt sammanhang bara 4 kidz här, av 15 möjliga. Sjuka frågar ni er? Nejdå, vi har inte sjuka barn här, de är hemma med sina föräldrar och myser :) AKå har tagit "Röda faran" till Laisvall och myser med sin mamma och pappa, och det tycker jag hon gjorde rätt i. Som jag sa till henne, blir det svårt för oss med 4 barn så ringer vi :)

Efter jobb bär det fort som vinden hem till kära mor, beställa thaimat och bara ha fredagsmys med henne. Sambon min pussade jag hejdå till imorse :( Men skönt att vara ifrån och sakna lite. Inte ofta det hänt, eftersom vi alltid annars är med varandra på vardagar och flesta helgerna.

Härligt med torsdagsmys med godis och glass igår, fredagsmys med god mat, och säkert nån god bakning (rabarberpaj är min och mammas special) eller godis. Imorgon bio, och vad är det utan biogodis?! Ojoj, blir en svullhelg, men det är bara bra! Behöver man! Så blir det mer peppande med träning till veckan, då jag fyllt på med gott.

/Jobbar´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0