Överlycklig!

Nicklas ska fara till Kramfors efter jobbet på fredag och hjälpa sin pappa att jobba. Inte därför jag är överlycklig, men över idén att mamma skulla komma hit den här helgen istället för om två helger! Då får vi massor av tid att bara mysa tillsammans, gå på stan och på bio som jag ska boka ikväll :) Jag är en riktig morsgris om ni inte redan visste det!



Troligen handlade min sjuka trötthet om järnbrist. ätit tabletter igår och idag, och det är som bortblåst! Skönt. Inte blivit förkyld heller som jag misstänkte var på väg, varit lite täppt på natten. Men idag gick träningen bara bra! Imorgon har jag kort dag, och tänkte ta en helt ledig dag från träning och köra i helgen. Men blir benpasset imorgon, får ändå kvällen fri. Sen blir det just inte så mycket träning i helgen.

Ciao!
/L

Kommentarer
Postat av: Kia

Själv skulle min trötthet nog gå över om min lilla prinsessa skulle vilja sova på nätterna. Misstänkt nattskräck har inträtt i våra liv och den är inte att leka med.....

2009-09-24 @ 10:03:07
Postat av: Lotta

Nä, men va tråkigt att hon inte kan sova! :( Jobbigt för er och henne...

2009-09-24 @ 12:46:01
Postat av: Vera

oooh.. järntabletter får mig att tänka på underligt bajs.. du märker snart=)

2009-09-24 @ 21:01:10
Postat av: Lotta

jaså, men jag äter hemofer, receptfritt, min mage klarar inte de starkare. Är bara sånt svagt järn man annar också får genom mat.

2009-09-25 @ 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0