Morsgrisen

Gårdagskvällen var jättemysig. Blev en vienettaglass efter thaimaten. Lite naturgodis som mamma köpt med sig slank också ner :) Imorse skulle mamma upp och pyssla i lägenheten, hon kan aldrig låta bli! Fast jag klagar inte. Så jag hevde mig upp 8.30, knatade iväg till Tenton för mage och trappmaskinen 50 min. Jag som skulle ha träningsfritt :) Sen hem och åt frukost tillsammans. Nu har vi varit och gjort lite stan, handladebl a 10 kg kattmat, så nu har han för ett tag framöver! Sen var det lite av varje som stod på listan, och även sånt som inte stod såklart.

Nu mätt i magen efter lite varma mackor, en evighet sen jag åt det! Sen blir det middag ute och bio med A-S och morsan. Trevligt trevligt!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0