Morningperson

6.30 ringde min klocka, då var jag redan vaken! Jäkla katta, väcker mig varje morgon och vill ha mat! Men förlåter honom rätt fort, det är ju såna där små irriterande saker som man skulle sakna om han inte fanns där.

Börjar ju inte förrän 9 idag, har stängningen som sagt, en fredag, blää! Min plan var att gå ut och köra lite morgoncardio. Men när jag gnuggat mina ögon, och sett ut genom fönstret på hellregnet gav jag monstret mat, gick och la mig igen, och låg vaken tills Nicklas väckare ringde igen 30 min senare. Så var det med den sovmorgonen som skulle kunnat varit :)

Nu har jag iaf fått i mig gröten med chokladgegga, äggmacka och c-vitamin. Redo för att gå ut i regnet i min nyköpta vita spermiedräkt! Tyvärr ett hål i min regnstövel, silvertejp får det bli, måste köpa en ny!



Hoppas ni också haft en bra morgon, och får en fortsatt bra dag. Min plan är att prova mitt ben, håller det eller inte? Benträning idag alltså. Sen är det ju mysfredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0