Mannen hemma, snart vardag igen.

Lyckades klämma in 30 min löpning på bandet efter styrkan idag. Sen slängde jag in en tvätt i maskinen, och en proteindrink i min mage. Ut på promenad med syrran, 25 min blev det, en lite runda bara. Sen har jag borrat upp rullgardinen som hade en skruv lös, tvättat klart, surfat runt, sett tv, ätit middag.

Nu har även mannen kommit hem från Kramfors! De verkar ha haft fullt upp, flyttat en hel del saker från ett hus, till huset bredvid, problem solved :) Jag är så glad han är hemma, han har varit saknad!

Peace out.


Kommentarer
Postat av: StorFot

haha ser ut som du har en nosring på bilden :D

2009-09-28 @ 11:33:52
Postat av: Lotta

Jepp, såg det, pilen mitt i näsan :)

2009-09-28 @ 12:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0