Lyckligare rik?

Men hörni, sommaren är ju kvar i sköna Umeå! Ingen höst kom än som jag trodde. Bara för att jag säger så lär det ju bli typisk höst imorgon: blås, grått och brunt och kallt! Lite regn på det också så voilá...höst!

Dagens samtalsämne i personalrummet var ju det roligaste på länge! Svenska Hollywoodfruar. Premiären var igår, och Lotta satt såklart och kollade in vad det var för spektakel. Ett gott skratt förlänger livet som man säger! Komedi på hög nivå! Kommer ju fastna i det där tragiska programet och deras tragiska bittra liv, som de utåt sett vill verka vara så GLAMOOOOOUR :) Anna Anka tar ju priset för mest sjuka hemmafru. Ojoj, allt är äckligt enligt henne, troligen också hennes man Paul. Skilda sovrum, och inte ett enda ord om kärlek i deras förhållande, däremot att det är hennes jobb att vara hans fru. Haha. Tror verkligen inte man blir lyckligare av att vara rik. Dock kanske man kan göra lite mer roliga saker. Men kändisliv och pengar, nä tack!

Idag bokade jag ny tid för tandläkare, jippi. Kommer ju skrika som en gris eftersom de säkert kommer tjorva till bedövningen först, ajaj. Nåja, sånt är livet, inga troll i munnen!

Idag blev det biceps/rygg, och lite extra vader och lår. Hade mycket energi eftersom det inte blev någon träning igår. Rensat två "svärord" granatäpplen nyss, så nu slank det ner en hel del av dem i min kesellaröra, gott!!

Nicklas fipplade med lite gamla bilder igår. Blev riktigt bra:





Hörde av Nicklas att jag kanske skulle kunna få vara modell för glasögon. Det hade ju faktiskt varit skitkul om det blev av. Får se om det inträffar :)

/Linslusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0