Love!

Åh, var lika jobbigt att stänga på jobbet idag som jag trodde. Men nu är det gjort! Stått i regn och rusk idag och tittat på barnen som sprungit runt och blivit mer och mer blöta. Men bryr de sig? NÄ! Fingrarna ser ut som de där choklad-fingers man kan äta efter att de geggat med lera. Nåja, såna är de ju de små liven.

Träningen avklarad, och benen höll! Körde inte max-träning, men hårt. Avslutade med cardio: 20 min i 10% lutning på bandet, svettigt värre. Hade kunnat fortsätta, men kört bra med cardio i veckan, Nicklas kom och var klar, jag var helt slut, och klockan var mycket. Ville hem till fredags-soffan!

Nu har jag ätit mitt köttfärsgrejs, med rivna morötter, gjort lite kesellaglass med choko-nuss smak. Och morot- och gurkstavar som jag ska dippa i vitlökssås á la Lotta. Ikväll blir det att smarra på det, och på en muffins :)



Vi tänkte se Bruno, undrar hur sjuk den filmen kommer vara egentligen?! :)

Min älskade sambo har fixat upp de nya tavlorna till Hallongrottan: En bit av ett hjärta. Love!







Sådärja, ha en bra kväll mina kära läsare!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0