Lite vackrare ikväll.

Blev ett rätt bra styrkepass, men känns att jag inte vilat mycket i veckan. Imorgon får kroppen vila, så är jag fit for fight på måndag! Efter styrkan stod jag och svettades bort på trappmaskinen 50 min.

Nu har jag käkat, klätt mig och målat mig inför Challes inflyttningsfest, så lite vackrare ikväll än hemmakväll:





Inte direkt nån galaklädsel eftersom jag ska dit nån timme och kolla till läskarna. Själv ska jag nog köpa med mig en Blue Keld från Coop, det godaste drickat!

Tog förresten en skön bild på min käraste Attila igår under vår mys-fredag, inte konstigt han inte fått sig nån brud, en riktig soffpotatis :) Tyvärr kom focus på Nicklas hand.



Skål alla lördags-firare!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0