Lillasyster ett år äldre!

Glassen/sorben jag gjorde igår blev kanongod! Åt den med lite granatäpple såklart.

Rekommenderas!

Fick Nothing else matters spelat högt för mig imorse. Längesen Nicklas spelade den när jag skulle vakna, oftast jag som kliver upp före honom :)

Efter frukost cyklade jag in till stan för lite shopping. Drev runt lite, och kom hem med mest mat i påsen. Imorgon ska jag och Emma äta chilimarinerade tigerräkor och göra eget chiabatta, mums!

Sen cyklade jag vidare till syrran som fyller 24 år idag, hipp hipp hurra! Hon och Yngve hade bakat massor av goda saker. Först blev det Smörgåstårta á la Yngve. Sen Nötstubbe, kladdkaka och chokladboll.



Proppmätt rullade jag hemåt! Nu har jag duschat och lagat massa matlådor till veckan. Sen blir det till att göra sig vacker och fara tillbaks till syrran och Yngve för lite födelsedagsfest! Sen ut på nån krog och dansa häcken av oss. Faktiskt laddad för fest, trots att jag är sjukt trött. Ställde in morgonträning, och det var nog lika bra det. Imorgon möjligen en promenad för lite luftintag. Annars nya starkare tag på måndag. Lottas kropp behöver den här vilan!!

/Hon som ska ta sig nå vin åt kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0