Kvällsmöte och lite lesshet

Idag, på min tidiga dag, hade vi så klart möte. Men men, var ok, hann med en promenad i Gammliaskogen, soligt ute, mötte en orm på spåret, och hann köpa salta pinnar på väg tillbaks :) MEN, sen hade det bokats in föräldramöte...på en av mina tidiga dagar! Fasen, trodde nån annan skulle ta på sig såna dagar eftersom jag ensam tar alla de andra :( Vad var det för fel med dagen innan?? Men men, slutar redan 14.30, så hinner hem, träna, duscha och käka innan jag ska tillbaks.

Men det är ju just det med tidiga dagar, att man hinner träna och sen för en gångs skull har en hel kväll hemma, utan att timmarna går till gymmet :( Bara att bita ihop, passade väl bäst den dagen, för nån annan, haha. Det är väl, FÖRHOPPNINGSVIS nån annans tur att få de tidiga dagarna efter nyår. Men kan ju, åter igen bli jag, hade ju det hela förra terminen också. Slumpen?!

Nä, nu har jag duschat och ätit lite. Ska bara ta vara på den...hmm, timmen man har kvar av kvällen typ. Sen sova och åter jobbet. Dagarna bara avlöser varandra i något konstigt sammanhang. Bara att köra på så gott det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0