Jag är som Trötter

Riktigt riktigt tund dag idag. Känner mig slut i kroppen vissa tider under dagen, trött i ögonen, vill lägga mig och sova, nära gråten ibland, känslig, tankarna snurrar på lite ditt och datt.



Ska sätta igång med järntabletterna, för tror mitt tjejproblem har mycket med saken att göra. Hoppas jag blir lite piggare, för inte kul att jobba när man bara vill lägga sig ner! Blir en tidig kväll för mig, och hoppas på att jag inte ligger vaken och funderar så mycket på samma dumma som jag gjorde igår, bara mina egna hjärnspöken :( Nicklas dock sitta hela kvällen och fippla med bilder, usch.

Nä, nu lite kesella i magen och tv, sen lägga mig i sängen och blunda.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0