Hejdå till mamma.

Var en mysig kväll igår. Vi gick på Costas och åt middag. Tanterna fick dricka vin, och jag vatten som skulle köra oss hem sen :( Sen gick vi och såg Flickan som lekte med elden. Fullt i salongen var det, och jag satt där med mitt bio-popcorn och mumsade. Filmen var bra, spännande. Jag hade inte läst boken innan, så därför visste jag ju inte heller vad som skulle hända.

Imorse vaknade jag 8! Lika bra att kliva upp, och mamma satt redan då och läste lite tidning i hallongrottan. Har ingen mörkläggningsgardin i sovrummet för tillfället, den har rasat. Men förhoppningsvis kommer den upp senare idag när mannen kommer hem, behöver förborras. Måste låna borr av grannen, sov låg och sov, och skulle sova till 3 enligt hans fru :) Vilken sjusovare.

Idag far mamma vid 13, tråkigt! Då blir det ett pass på Tenton (triceps/ bröst), sen en promenad med syrran. Riktigt varmt ute! Var iväg till Coop Forum och handlade lite vid 9, varma vindar!

Imorgon kommer pappa och sover hos oss, de avlöser bara varandra, hehe. Har lagat lite lax, ris och wok han ska få när han kommer hungrig som en varg.

Har varit kul att följa många fitnessbloggar på sistone! Alla dieter, sömnlösa nätter, hungersnödar, nojjor över det ena och andra, ena dagen för tunn, andra för fet och mycket mer som uppkommer vid dietande och tränande :)

Förhoppningsvis känner de sig super när de ska stå uppe på scen och tävla. Huga vilket liv de lever periodvis, själv skulle jag väl ha ihjäl nån om jag skulle dieta på det viset :)

Men de blir ju fina för någre sekunder i rampljuset efter en evighet av slit. Däremot finns det en gräns för muskler i min smak. Men tycker inte muskler på en kvinna alls är dumt i viss mängd :) Själv får man ju slita arslet av sig för lite muskler, men däremot lite me fett utanpå än de där bruttorna.

/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0