Hårboll!

Sovmorgon idag med, brukar inte bli båda dagarna under helgen, helgen blir så kort :( Den är ju snart redan slut, bara att se fram emot den nya veckan! Bara 4 dagar med barna, sen planeringsdag fredag, känns faktiskt himla skönt, en dag med A-K och A, den går som så fort! :)

Kammade Attila idag, var längesen nu! Håll i er!





...ett kilo lättare blev han. Får nog röjja upp i hans päla en gång i veckan, före dammsugningen!

Nu har jag varit och kört måndagens pass, triceps/bröst. Även magen fick sig en omgång. Sen ställde jag mig på bandet och körde intervaller. 5 min powerwalk, 25 intervaller 30 sek/30 sek vila (ökade var 5:e min, så blev från hastighet 11-14.5), 5 min powerwalk, 25 intervaller i lutning (ökade var 5:e min, så blev från lutning 6-10).



Idag blir det att kolla karlar jaga en boll på planen med pinnar. Dalen-City, ska hejja på Yngve så han fipplar in nå mål!!

Ciao
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0