Händelserik kväll

Dagen har gått förvånansvärt bra trots lite senare kväll och tidigare morgon än jag är van vid. Hem efter jobbet, slängde mig iväg till Tenton där det blev biceps/rygg och mage.
PB i vertical row, rygg: 25kg*12, 45kg*6*6*5, 40kg*8

Sen klämde jag in 30 min löpning innan jag gick hem för att snabb-duscha. Pappa skulle ju stanna idag med, tjoho! Så vi bestämde att syrran, Yngve och vi skulle beställa från thai. Tyvärr kunde inte brorsan komma, de skulle jobba så sent. Tyvärr räknades pappa bort under middagen :( När de beställt och var på väg ringde Agneta. Pappa var tvungen att dra iväg och ta henne till akuten. Hon hade ramlat, och hur, var, när vet jag inte. Men träffat huvudet, så skulle kolla hjärnskakning för säkerhets skull. Tråkigt att det blev så, för alla. Vi ville så gärna mysa med pappa, och stackars Agneta som har massa kul ikväll.

Vi har blivit mätta i våra magar, får ju ett helt lass med mat. Sen suttit och tittat på imponerande sångare som Nicklas har som klipp på sin dator. Nu har de farit igen, och jag funderar på att göra ett gott kvällsmål innan sängen om nån timme :)

Håller tummarna att det inte blir allt för många timmar på akuten för pappa och A.

PS. Min kära kollega AKå gick hem till sig, på en annan våning. Haha, dagens humor :) Nu har jag och Anita hittat nåt att mobba henne för, för det får man om man förtjänar det. DS.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0