Hallongrottan = Döskallegrottan?

Idag kom Martin och fixade vårt databord i Hallongrottan. Nicklas har fått välja motiv helt själv:

Riktigt fint!

Martin och Nicklas rumpor på väg mot matchen.

Jag och syrran hängde lite på efterkälken.

Lite uppvärmning för Y och Dalen.

Nu har jag, syrran, Nicklas mm suttit på Gammlia och verkligen svettats/hejjat/klappat/buat och hållit alla tummar över Yngves match. Blev förlängning efter att det slutade 11-11, och City vann :( Jag och syrran blev lite smått förbannade där, och undra hur länge Y ska vara sur efter den förlusten :) Det får hon veta när han kommer hem, sen blir det bara under den tid han säger, sen är han glada Y igen. Bra överenskommelse tycker jag! :)

Nu lite substans i magen, sen sängen. Då var den helgen slut, igen! Ny vecka, nya bravader.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0