Gnäll lönar sig!

Men hörni, jag tror blogg-guden hörde min bön om föräldramötet igår :) Blev ändrat till måndag, krockade med andra avdelningars möten. Dagen har varit solig, och VARM! Förmiddagen bjöd dock på lite galna vindar, bäst att hålla rufset under huvan så man inte kommer in och ser ut som ett penntroll, haha. Men Eftermiddagen var super. Ute i bara tunntröjan!

Sen har jag även hunnit med att boka tandläkare till på måndag eftermiddag. Vill kolla igenom så det inte finns nå troll som ställer till det där inne. Men tanke på mina procedurer tror jag det ska vara smärtfritt: tandborst, mellanrumsborst, tandtråd, tungskrapa, flux, fluortabletter/tuggummi och en ny tablett som ska tas en gång om dagen, efter morgonborstningen :)



Nu har jag varit och kört ett riktigt bra pass på gymmet. Blev biceps/rygg och extra mage. Ska utöka gym-tiden och minska cardio, här ska buffras. Fram till nyår, då lite mer förbränning på det, lite längre pass bara.

Nicklas har legat hemma idag och febrat :( Nu ska härs ses lite fotboll i soffan, hejjar ni?!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0