En lördag full med göra.

Morgoncardio blev en powerwalk på 1h, 40 min. Såg ut att kunna komma lite regn, så stoppade en banan i magen, tog på mig min spermiedräkt och knallade ut med musiken i öronen.


Det var andra spermier ute och gick, för duggregnet kom över oss tappra/knäppa som var ute en lördagmorgon. Gröten, äggmackan och vitaminen har hamnat i magen, och jag är redo att göra lite mer nytta idag.

Disken står och väntar, likaså dammsugaren som ska eliminera alla busiga råttor som springer runt här. Sen blir det helgens matlagning. Till matlådor har jag handlat kyckling som ska stekas, och till det en rotfruktsblandning som ska hackas och bakas i ugnen med massa goda kryddor. Ska även göra en kall kycklingsallad till lunch idag.

Ska en sväng på Tenton och svettas senare idag. Extrapasset blir bröst/mage/biceps. Någon typ av cardio på det, nu ska härs plågas! :)



Kvällen ska senare spenderas på inflyttningsfest hos Challe på Tomtebo. Får lyxigt nog skjuts dit av sambo. Blir nog nyktert, hemgång innan utgång, hem till sängen. Suget efter fest finns inte i helgen, men trevligt att umgås och se hennes nya lägenhet.

/Hon som för snart 27 år sedan simmade snabbast.


Kommentarer
Postat av: Vera

Fasligt många spermier i fart´n hos er i umeå=) Man kan ju hoppas att du blir "träffad" utav en snart=Þ

2009-09-05 @ 15:12:52
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: Lotta

hehe, ja det vet man ju aldrig. snart kanske en bulle bakas i ugnen :)

2009-09-05 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0