Åter måndag.

Den har varit som en måndag brukar vara. Lite mer energi efter helgens ledighet. Jobbet gick bara fint, vips var dagen över. Kändes att jag hade vilodag igår, kröp i bena när jag gick iväg till Tenton för att få slita. Blev det vanliga måndagspasset, triceps/bröst. Ska även lägga till nån extra benövning i passet, det som känns som att jag vill jobba lite på. Idag blev det vader och lår. Sen ställde jag mig på bandet och joggade mig igenom 30 minuter med lätta steg, skulle lätt kunnat köra på 30 min till, men det fick räcka.

Varför blir man helt beroende av träning? Innan man som person kommer igång med träning får man slita sig mellan ågren och funderingar inför passen, de känns jobbiga och man ser inte just fram emot nästa. Men sen, när man kommit in i det, då känns det som att man bara MÅSTE få ta sig iväg och träna av sig lite.

Imorgon ingen träning igen, buhu. Personalmöte, på min tidiga dag! Vi har även till min o-lycka kommit fram till att alla personalmöten fram till jul infaller på min tidiga dag, jippi! Vad är oddsen egentligen?

Nu är maten i magen, och jag sitter ju som vanligt med min barnvakt lap-top:en i knät och datar, och ser tv med det andra ögat. Vad gjorde alla innan datorn, träffades på riktigt?! Haha.



/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0