Work, working out och after work

Sådärja, äntligen helg igen! Behövlig efter massa jobb, föreläsning, tung träning och trötthet utav mörkret! Har varit tunga uppstiganden på morgonen. MEN, nu är det två dagar med sovmorgon! Dagen var bra, kort, och lite barn på vår avdelning!

Tänk om man fick såna här roliga matlådor på jobbet, snacka om att charma barnen! (Bento heter dem) Jag tar en Hello Kitty tack! Kankse får laga en sån, Hello Kitty Halloween-låda till middag nästa helg!

Hem, träna benen, magen och trappade 50 min. Nu har jag duschat av mig, klätt om och ska snart cykla iväg mor Norrlansoperan för after work och buffé! Ska bli gott! Tror dock inte jag blir så länge, längtar bara efter att landa i soffan, äta lite gott och se film med min man. Ska göra en kanonefterrätt till buffén, ska tipsa er sen ;) Men nu måste jag iväg, i snöblandade regnet, huvva!

C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0