Sjukling hemma.

Igår blev det sjukhuset för mannen som inte är i sitt livs form! Yrsel, illamående som nästan leder till spya, trött, nere osv. MEN han är ju frisk! Jepp, efter alla koller hit och dit så är det ju så, och blir det sämre får han höra av sig. Men, hur ska han då kunna jobba när han mår som han gör?! Är som att han är superförkyld, men utan feber, mörka ringar under ögonen och blev som ett lakan ibland.

Idag åt vi på nya bord på jobbet, vilken skillnad. Bullerdämpande! Finfina var de, och man når ungarna på andra sidan mycket bättre för de är smalare.

Gårdagens pass biceps/triceps mage gick oförskämt bra, bra det eftersom biceps alltid legat efter tricepsträningen i utveckling. Skulle ju tillslut se lite roligt ut. Avslutade med 30 halvtunga minuter på löpbandet. Dagens träning gick också super, axlar/ben, som avslutades på trappmaskinen 50 min. Ska kolla upp vad som är smart att ta mellan styrkan och cardion. Som gör att det inte bryter ner så förbaskat och man får lite energi till andra passet.

Just fått ner min middag som bestod av köttfärsröra (tacoköttfärs, lite ris, blandade bönor och majs). Lite sås bestående av kesella och chilisås. Till det rev jag vitkål och morötter som jag blandade med italiensk dressing jag köper på påse för lite smak. De som man blandar med olja och vatten.

Ikväll blir det skräckiskväll. Love it! Så att man knappt kan somna och få mardrömmar, bra bra! Nä, inte alltid riktigt. Får se vilken det blir, hoppas på Paranormal Activity, nya Blair witch! Till det lite morötter som jag ska dippa i sås som blev kvar från maten :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0