Run Forrest

Stängningen idag på jobbet. Hade slut barn på vår avdelning redan 4, så skickade hem Anita, och väntande mest på att få ta över lite andra barn :) Typiskt! Nåja, låste igen och knatade hem.

Tog mig en banan och gick till gymmet. Skulle bara köra lite cardio idag, och tänkte jag skulle kolla lite tider. 5 km löpning på bandet, hur länge tar det för Lotta? Slog igång hastighet 10 och höll det genom alla kilometrar, och det blev 30 min, 13 sek. Då har jag det som utgångspunkt framöver. Har ingen vidare kondis, och skulle kunna vara kul att dra mil-spåret i sommar utan att dö varje gång, utan få en hyffsad tid.

Efter det 5 kilometrarna gick jag 5 min. Sen 10 intervaller i 10% lutning, 30 sek/ 30 sek vila. Sen gå i samma lutning 5 min. Så blev 50 min på bandet. Skönt seg i benen!

Hemma, ätit middag, kvällsmål (pure casein-fluff med kanel) och nu blir det tv hela kvällen lång. Nicklas ska och spela, så blir nog tv i sängen att somna till :)

Imorgon är det fredag, och jag längtar ofantligt mycket. Inget speciellt planerat, se fotbollen, träna, kanske stan. Fotostudio på söndag då det kommer hit nå kidz som ska fastna på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0