Nutella it good!

Stod ute i regnet efter frukost fram till lunchtid, lite surt var det allt. Men som vanligt är det skönt att få vara ute oavsett! Stängde avdelningen idag, gick hem 16.30, for och tränade mina ben, magen och extra biceps. Nu börjar det bli roligare att köra de små musklerna biceps, det tar sig.

Fredag=fredagsmys! Danne som skulle sova här ikväll tog ett pit-stop i Sundsvall ;) Kommer imorgon istället. Thaimat från thaiköket blev det först, (thai-vårrullar som förrätt, och nudlar, grönsaker, fläskfilé, ägg för min del). Vi tog med Sune i åkburen för att han ska vänja sig lite...men gap och skrik kom det ur hans mun. Ska nog allt vänja han att det inte är nån idé! :)

Sen blev det soffan med lite gott, fridagen fredag då det mesta slinker ner. En kesella1% blandat med en kesella vanilj. Åt lite av det till en bit kladdkaka från förra helgen. Resten blandade jag med keso, blir som risifrutti. Toppade med tinade hallon och hackade nötter. Fick även ner lite naturgodis, popcorn, cola OCH nutella! En evighet sen jag åt det, är riktigt gott! På macka, kex, eller med sked :) Ger mig minnen från Kreta; Jag, syrran, bakfylla, balkongen, nutella med sked och vattenmelon.

Nu sitter jag med min gravida mage och ser lite stand-up. Längtar till imorgon, klippning och färgning 10. Sen stan en sväng och kolla lite saker, gammlia och fota med mannen, sen fixa här hemma för lite fest. Hoppas att många tar sina rumpor hit, så blir det lite roligare.

Ciao alla fredagsfirare!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0