Lörda

Ett nytt kort på oss igår efter förlovningen. 2009-10-02. Valde det datumen för att mitt turnummer är 10 (okt), och Nicklas är 2. Sen upptäckte jag ju att "Love" har namnsdag! Passande!

Varit på stan nu och irrat runt, Nicklas fick tyvärr lämna in sin ring en vecka till eftersom den var för stor :(

Gjort två små smörgåstårtor med kräftstjärtar, grönsaker och ost till mig och mannen. Gjorde dem imorse när Kerstin kom och trodde hon skulle väcka oss efter 8. Men inte då, vi var uppe, och tårtorna var nästan gjorda. De ska ätas imorgon till middag tror jag.

Ikväll blir det O´learys med Nicklas och svärmor. Gott! Sen hem och bara mysa i soffan med nåt gott. Kanske få hit mannens morbror, trevligt!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0