Lörda på Lövstigen

Blev en väldigt god pizza ikväll!
Min del: tomatsås, skinka, ost, mozarella, jalapenos, salami och pizzakrydda. Nicklas gjorde en hawaii med MASSOR av ananas.

Sen såg vi de sista avsnitten av prison break, och var ett fint slut! Finns ju även en film efter det, men vill man verkligen se den med det slutet, eller kommer det förstöra!?

Senare blev det efterrätt, samma som igår:
Men idag blev det lite bär och crunchy på istället för nötter. Roligare om man gör saker lite fina även om de bara ska ner i magen. Hur goda ser inte de här frukterna ut!?


Nu har vi sett klart Pixar och Disneys nya "Upp". Det var väldigt snyggt gjord, barnslig, men rolig och söt! Ställt tillbaks klockorna så man inte glömmer imorgon, så nu får man sova en extra timme :)

Det är jag enligt Nicklas. Men så är det nog också. 100 bollar i luften, man hinner mer om man kombinerar sysslor :) Men borde lära mig att sitta ner, ta det lugnt, inte tänka på saker som ska göras sen. Jag gör allt på en gång, sen blir jag rastlös för att jag inte har NÅT att göra nästa dag, så blir jag lite irriterad när jag är rastlös. Därför sparade jag piroglagningen tills imorgon, det och träning ska nog rädda min dag.

Nä, nu ska jag hoppa i snarklådan, upp imorgon, Nicklas ska fota 11 här hemma. Lika bra att kliva upp när han går upp.

/Ska bara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0