Lite lätt förvirrad människa

...jag alltså! Den här veckan, blandat med den förra har blivit lite hopblandade i mitt huvud :) Kvällsföreläsning förra veckan(som jag inte skulle på), en imorgon (som jag ska på), samtal med föräldrar, inskolningssamtal...hmm, som jag har imorgon för övrigt, just ja! Nåja, sen after work freda, don´t forget! Öppningen för Gizela imorgon, komma tidigare på ons, så vi hinner käka frukost innan fotograferingen osv osv. Känner mig lite begravd av informationsdjungeln som kryper sig på!
Me!
MEN, som tur är så har jag ju min kalender! Vad skulle jag göra utan den? Lever ju lite genom den, har jag hört, haha. OCH tur jag har mina bästa arbetskamrater som hjälper mig i min förvirring, eller mobbar de...jaja, sak samma ;) Planeringsmänniska som man är. Hade jag inte haft kalendern skulle jag nog gått på föreläsningen förra veckan, fara till fel ställe på morgondagens föreläsning, glömma ställa väckaren på 5.45 imorgon! Huh. Glömma diska, skita och sova! Nä, kanske inte, sånt sker lite mer spontant, men mycket skrivs in i kalendern iaf!

På dagens spalt stod det iaf jobb 7.45-16.15. Bröst/rygg/rumpa. Så, det var det jag gjorde, hem efter jobbet 16.15, tog mig till gymmet och körde mitt inplanerade pass, plus 25 min på trappen. Nu mat i magen, soffan med mannen, prison break. Gött!

/Confused little brain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0