Laktosmagen har talat!

Kallt i luften idag när vi var ute på gården. Efter att det varit gråtkalas på Blåbärets ungar ett längre tag, tog jag och A-K beslutet att det fick vara nog, så inte öronen börjar blöda! :) Hur i h*te ska det gå i vinter, kallt, trötta, ännu mer grin!? Nåja, blev varmare framåt eftermiddagen, och när jag var ute efter mellis var det kanonskönt! Fick förresten korv och stuvade makaroner till lunch, vilket lyx! Sen mitt nya mellis på jobbet är hy-pro, samma som jag har på gröten. Men mer mjölk, mindre pulver, smakar plupp chokladmjölk, gott!! MEN, känns nu i magen att jag åt stuvade makaroner, OCH det, dock bara en½ dl mjölk var det. Ny plan blir att ta med laktosfri mjölk till jobbet att blanda med, för skulle vilja blanda med 3 dl ungefär.

Dagens träning blev mage och cardio. Rakt av 45 min löpning på bandet. Mycket folk idag med, vad är det med folk? Träna sådär mycket?! ;)

Nu ska vi se Public enemy, ska ju vara en bra film! Depp är ju med, kung!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0