Lagad tand

Oj, halva kinden är bortdomnad! Men nu är det lilla hålet lagat, snabbt och smärtfritt, och inte så dyrt som jag trodde det skulle bli för både koll och genomgång av munnen, plus lagningen nu. Nåja, onödiga pengar oavsett!

Frusen som bara den har jag kommit hem, ätit middag som idag bestod av nudlar, kräftstjärtar, wokgrönsaker och massor av thai-krydda och lite chilisås. Sitter mest och tittar på det lilla yrvädret som kommit in i familjen här hemma. Igår hann han sova säkert 4-5 omgångar, så trodde inte mina ögon när han vaknade 6 imorse. Vi gick och la oss och släkte vid 23, och han sov så pass länge! Men han ska ju ligga uppi ansiktet på en helst, och kurrar ju med en jet-motor!


Utslagen som en död sill!

Nä, nu ska jag bara busa med storen och lillen hela kvällen!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0