L skriver om sin måndag

Ny vecka, nytt jobb, ny träning, NU KÖÖÖR VI! Känns strålande! Lite småkyligt i luften, men väldigt skönt att vara ute på dagarna med barnen, man får sån skön energi under dagen, och allt går så mycket enklare om man inte är seg! Var mest inne idag dock, men känner mig pigg ändå. Gick till Tenton efter jobbet och körde triceps/bröst/mage, extra rumpa, och löpbandet 40 min.

Nu har jag landat i soffan, och maten har landat i magen. Lax och wok blev det idag. Var gott efter dagens potatisbullar på jobbet, inte just sån där mat jag känner mig mätt och belåten av precis :)

Känner mig lite smått irriterad på styrka direkt, eftersom de tagit betalt för det jag beställde, men glömde skicka en hel förpackning protein. Två mail senare...fortfarande inget svar, vilken service. Sen finns det bara mail under kontakt, annars skulle man ju kunna ringa och skälla lite på dem!

Soffa ikväll, inget annat!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0