Kvällsmål

Pure Casein choklad från Proteinfabriken.se!
Har lärt mig av erfarenhet att vill man lära sig tycka om någonting så går det! Havregrynsgröt som jag idag föredrar många gånger över en god yoghurt med mysli, avskydde jag innan jag började jobba på förskola! Men med lite...hmm, mycket sylt från början var det ok. Nu slinker det lätt ner utan sylt om det så vill!

Samma med mitt nya kvällsmål. Den här veckan, har jag de flesta kvällar gjort en god flyff, 1 dl kallt vatten, en skopa pure casein. Vispat järnet nån min, sen in i frysen istället för kylen 5 min. häll i kanel, vispa igen till en gegga. Hackar lite val- och hasselnötter på också, och fort ner i magen går det nu. Så får det ligga där och ladda batterierna på Lotta tills imorgon :) Varvar så klart med kesellagegga med keso/bär och nötter i, smarr!

Imorgon fredag, fredagsmys med thaimat från thaiköket, lite kladdkaka med vaniljkesella, och kanske lite annat gott. Sen kommer Danne och sover hos oss i helgen. Fest lördag, då ska hon firas med en drink eller två! ;) Oj, snart är man ett år äldre!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0