HUNGRIG!!

Men hur kul är inte djur!? :)

Dagen har för mig varit himla jobbig, trött, seg, less, HUNGRIG!! Är det tiden på månaden då jag funderar på att gå och våldta nån kiosk, eller gå en mil för att äta nåt gott. Nja, inte riktigt, men nästan, cirkulerar mat i huvudet kan jag erkänna! Redan handlat och planerat 4 maträtter jag ska laga till i helgen...

Idag fotade vi oss på jobbet, och barnen var väldigt stilla och duktiga! Smärtfritt!

Kalendern sa cardio/vila idag...vila kände jag hela dagen. Men tjurig som man är, och extra hungrig den här veckan, så tog jag mig igenom 50 min trappmaskin. Nu sitter jag med middagen i magen, chokladgegga, lite chokladkaka jag fick i födelsedagspresent, och det sluter inte där om jag känner mig själv rätt. Men men, c´est la vie!

/Hungriga vargen

Kommentarer
Postat av: etiskt lämpligt?

Var går egentligen gränsen för vad man skriver och inte skriver, i sin blogg, om innehållet i sitt arbetsutförande? Är det något ni har diskuterat på din arbetsplats? Frågan ställs utifrån ett etiskt perspektiv.

2009-10-22 @ 18:38:31
Postat av: Lotta

Vet nog ingen annan som bloggar, och inte har vi pratat om det, mer än att vi inte ger ut namn mm. Var inte tänkt att peka ut någon, utan mer en rolig incident som kunde hänt var som helst. Säkert flera som tycker det är oetiskt, men inget jag tänkte på när jag skrev det.

2009-10-22 @ 19:11:50
Postat av: Lotta

Nuså, är det borttrollat :)

2009-10-23 @ 07:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0