Fjortisarna pratar ut på gymmet

Hmm, betalar jag inte mindre i månaden för ett gym i källaren som har lite vikter och skrot, innehåller lite människor och har inte så mycket att bjuda på....för att slippa coola människor med fina träningskläder och smink, fullt med små-ungar som drar och sliter i olika vikter hit och dit, samtidigt som de pratar om killen de flörtade med i fredagskväll, på stan, i fjortis-fyllan?! Va gör de där egentligen. Ska man gå på gymmet för att snacka...SAMTIDIGT som man tränar sina armar och ben, så ger nog inte träningen så mycket! Skulle inte kunna säga ett ord jag när jag tar i, men å andra sidan orkar jag inte sitta och göra en närmare 50-60 rep. heller ;)

Nytt upplägg på min träning fr o m nästa vecka! Tidigare delat upp triceps/bröst, biceps/rygg, axlar/mage, ben. Nu blir det istället triceps/biceps, rygg/bröst, axlar/mage, ben. Får se hur det kommer gå. Kör även på med extra ben, extra mage och cardio när det passar.

Nä, nu ska jag slappa i soffan. Idag blev det ENBART styrka. Maxade på extra rep. och extra övningar på biceps, och kör cardio imorgon istället, och vilar från styrkan.

/L

Kommentarer
Postat av: Karatekid

Håller till fullo med, förstår inte varför somliga tror att gymet är någotslags allmännt hak - fik eller någon annan social institution.. Folk kan vara på gymet i 2 timmar utan att få ut något alls för det enda de gör är går och surrar med alla hur det går, vad som hänt i helgen etc.. Själv så är det på med mp3spelaren och in i träningsbubblan. Just nu ger Raised Fists nya låt - Friends and Traitors bäst laddning på gymet! /R

2009-10-15 @ 10:31:05
Postat av: Lotta

Men tjena! Jo precis, de hänger runt. Tar upp maskinerna och använder dem för att sitta och prata på :) Nåja, hoppas de lessnar snart och skippar gymmet! Jepp, Ipod har jag, it´s the best!

2009-10-15 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0