En helg full med lycka och överraskningar

Som jag skrev i förra inlägget väntade jag ju på att Nicklas skulle göra nåt på jobbet en sväng. Men när han kom hem var han inte ensam!
Intravandes i hallen kom en liten kattunge, som var superliten och supersöt! Oj vad jag blev överraskad och tårögd! Han hade varit till Nordmaling och hämtat den som födelsedagspresent åt mig ;) En kattbrorsa som jag velat ha till Attila som är lite ensam om dagarna, och inte hann jag köpa en. Nu är han här, och hette Sture, men vi döpte om han till Sune!

Var svårt att slita sig iväg på gymmet för att köra ett pass. Men tog inte länge förrän den lilla fjädern somnade, och Attila la sig bredvid, världens finaste bjässe! Det har ju gått hur fint som helst, nu stryker de mot varandra och goas.

Körde triceps/bröst, och 50 min på trappen. Sen gick jag och köpte lite kattmat för de små kattvarianterna. Nu blir det en skön dusch, resten av smörgåstårtan, och mysa med våra killar här hemma!

/Överrumplad tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0