Dagen efter en stor dag.


Det roliga som vi var och firade igår ja!

Först en Bailey´s hemma. Sen när vi kom till Angelini hade de inte bokat bordet till oss! Hade blivit nåt fel. Som TUR var hade de ett de kunde duka upp, och lägligt i ett hörn. Som kompensation fick vi varsin drink, appletini för mig och cola till chaffören :) Väl vid bordet la jag fram en lite överraskning på bordet, en sten med "Kärlek" som ska följa med oss på alla viktiga tillfällen i livet. Början ikväll. Bredvid låg den lilla asken.

Lite mat, vin och nervositet senare tog vi på oss varsin ring på fingret! ;)
"Du och Jag" står det ju självklart i dem, vår text.

Efteråt tog vi bilen tillbaks till där allting började. Vår första dejt på Wayne´s. Där köpte vi en chokladtårta Lyx, och tog med hem.
Supergott med efterrätt hemma efter att vi ringt till lite folk, och farit till syrran och Y för att berätta nyheten.



Nu är svärmor här. Så vi ska fara till stan och kolla runt lite o solen. Har hunnit vara på Tenton och kört magen och trappat 50 min. Gröt i magen, och väldigt lycklig!

/L

Kommentarer
Postat av: Kia

STORT grattis till er båda.....and then he married her...

2009-10-03 @ 15:53:41
Postat av: Lotta

jo tack! sen blir det väl giftemål och hela baletten...:)

2009-10-03 @ 18:21:09
Postat av: Hanna

Grattis Lotta! =)

2009-10-07 @ 20:53:16
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack Hanna!! :)

2009-10-08 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0