Äntligen fredag!

...och självklart fredagsmys med film och gott! Just sett klart en dålig skräckfilm, och ska fortsätta med G.I Joe som jag både hoppas och tror är bättre!

Attila har blivit sig själv igen, och Sune är en galen liten kisse som mest busar runt...som kattungar ska! Nu brottas de och sover tillsammans. Tog bara några dagar.


Mina tre grabbar.


Fick den nya 70% choklad av Nicklas, med smak av passionsfrukt! Den var så god, så jag vet inte var den tog vägen...men borta är den ;)

Bakade en kladdkaka ikväll som jag tycker blev supersmarrig:

2 ägg, 1dl socker/1msk sötningsmedel som man vispar upp. 1dl kesella (jag blandade hälften vaniljkesella, hälften lättkesella 1%), 4 msk kakao, 1tsk vaniljsocker, 1krm salt och 1 dl mjöl. hackade även i lite hasselnötter. 175 C i 20 min. Till det åt jag blandningen av kesella som blev över.

Nu sitter jag här, lite smått gravid, men lycklig i själen och laddad av socker. Kommer bli ett kanonpass imorgon på morgonen. Blir någon typ av cardio tänkte jag. Benpasset idag gick rätt bra iaf. Gjorde ett PB!
Leg curl-baksida lår: 20kg*13, 45kg*6*6, 42.5kg*7*5, 40kg*8

Nä ,vad ska man äta på nu då?

/Godis-låttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0