Allt detta pulver.

Imorse när jag gick till jobbet blev jag omcyklad i Gammliaskogen. När jag kom till uppförsbacken gick jag ikapp den som cyklat om mig, som fortfarande cyklade! Varför ska en del trilskas med att kämpa i uppförsbacke när de får kämpa livet ur sig för att knappt komma framåt?! Orkar inte hoppa av och gå, fast att jag slår vad om att ta cyklingen är 100 ggr tyngre.

Hmm, efter jobbet idag var jag sjukligt trött i huvudet, men däremot piggelin i kroppen. Gick hem för att köra bicep/tricepspasset, det roligaste på hela veckan! Gick bättre än jag någonsin varit med om, och jag kände mig som en Barbara som blivit allderles för uppblåst i armarna! Ska dock byta plats på det med axelpasset som jag hade i tisdags, kändes som fel ordning. Sen eftersom jag vill köra biceps på extrapasset på lördagar blir det jobbigt om jag har passet på en tors :)

Blir en del pulver under dagen för träningen skull:

Hy-pro choklad äter jag som gegga till gröten på morgonen, och som mellanmål till mjölk som en shake. Långsamt protein. Beställer jag på styrkadirekt.se. Nästa gång blir det även vaniljsmak.
Complete protein 3 mintchoklad tar jag direkt efter träningen med mjölk som en shake. Snabbt protein. Beställer jag från MMSport.

Double pro choklad och Pure casein choklad äter jag som kvällsmål innan läggdags. Långsamt protein. (eller kesella) Double pro beställer jag från MMSport.se, och Pure casein från Proteinfabriken.se Ska även prova som på bilden, Banan/jordnöt tror jag, kan vara gott! Pure casein är super att blanda med lite kanel!

Creatin tar jag innan träningen, tillsammans med en koffeintablett, energitablett, rage eller nåt annat som ger en liten puff. Det är snart slut, och då ska jag under en period vara utan creatin och börja om senare igen. Det har jag köpt på Gymgrossisten i stan.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0