Absolut vila

Tröttheten sköljde över mig på jobbet idag, våg efter våg av gäspningar! Var med och stängde, så vi stod där ute på den mörka kalla ruggiga gården i våra lysande västar. Men det är väl så hösten ska vara, lite ruggig, tröttande, depressionskänsla och väldigt mysig med tekopp och tänt ljus!

När jag skulle gå hem vid 17-tiden hann jag tänka att jag skulle gå runt skogsvägen genom Gammlia. MEN, ändrade mig i sista sekund och började gå där ändå. Tänkte Där joggar ju massor med folk, och den är ju bara 17 plus att spåret har lampor. MEN hamnade bakom en man som tittade bakåt en gång, innan han stannade mitt på spåret med ryggen mot! Han stod still, och jag kände att jag saktade in. Han tittade bakåt tre gånger, och stod fortfarande kvar. Jag valde att snedda in på en liten stig istället. Stannade längre in och väntade en stund, gick en snirkel och kom tillbaks till samma spår. En joggare kom springandes, och jag var himla snabb på att gå hem, mannen var borta. Skumt! Så, ALDRIG med gå där i mörkret själv!

Nu har tvätten satts igång, och jag gjorde mig lite mat, dagens:
Ruccola, gurka, tomat, majs, feta, avocado, kalkon och lite lättdressing på.

Ikväll blir det tvätta, måla lite naglar och se tv. That´s it.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0