Sådärja, mitt mål nått!

Riktigt trött idag! Både sömnig, och trött i benen, de har känts som riktiga spagettiben! La mig på min 30 min långa rast och halvslumrade på soffan, himla skönt! Hade lite ont i magen. Var korv och stuvade makaroner till lunch, och jag åt nog 3 ggr så mycket jag skulle behövt, om det inte är så förbaskat gott! Äter ju som sagt aldrig sånt hemma, så får ta igen det på jobbet, haha. Men min mage GILLADE INTE all mjölk jag fick i mig, den blev snabbt gravid, och ond!

Var inne hela förmiddagen med min grupp, men fick komma ut nästan en timme på eftermiddagen, vilken frihet det var! Barnen var lite gormiga idag, hehe. 16 gick jag hem, slukade en loading drink och for vidare till gymmet. Rygg/bröst och mage. Får bli rumpan imorgon, för den glömde jag helt enkelt bort. Efteråt blev det ett efterlängtat PB: Löpning en mil under timmen!

Eftersom jag varit skakis i benen idag tänkte jag köra lite futtig jogg på bandet till Christine. Körde igång på hastighet 9 bara. La in nån intervall på hastighet 10.5 lite här och var. Men när jag sett klart serien var benen sugna på lite mer fart. Så jag ökade hastigheten och kollade igenom Vänner som kom efter. Så efter ca 30 min slö-jogg fick jag för mig att löpa milen under timmen...om det skulle gå??! Ökade upp till 11, sen vid 50 min vart det 12. Sista 4 min blev det 13, och hur jag lyckades med det utan att snubbla fattar jag inte själv! Brukar ju köra intervaller med den hastigheten för böveln! Så, tog i som en gnu, svetten rann som niagara, och flåset, ja det hördes väl till Yokohama! MEN, STOP slog jag på prick på 10 km, och tiden...? 59.58! Det var ju inte en sekund försent jag kom på att jag skulle försöka slå mitt mål :)

Nu var det gjort, så nya mål är väl en förbättring på den tiden, och trolla fram lite finare rutor på magen. Kämpa kämpa!

Arnold och Cutler kom till gymmet, och Arnold hade ny frilla: rakat. För att förklara deras väsen när de tränar så låt mig bara säga. Men löpbandet igång, musik i öronen, och de två i ett annat rum så hörde jag ändå vad de peppade varandra med! "Kör till failure, ända till failure" Ja, ni fattar, sjuk pepp för så lite, hehe. Visst gör alla andra lite ljud, jag med, men hallå, finns andra i rummet också.

Lennart ♥ är här, står på vår parkeringsplats! Ingen Rolls, men fasen vilken goding! (Vi döper många saker, cyklar, datorer osv)

/L

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra jobbat snygging!! =)

2009-11-09 @ 20:31:19
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack gumman. Men eftersom jag bara slö-joggade första 30 min ska den tiden slås med råge inom snar framtid! måste bara ha en sån där gasell-dag så :)

2009-11-09 @ 21:28:38
Postat av: Kia

Lennart är inte dum. Vi har oxå en grå; Bettan -90:a. Hon är tyvärr lite varm på sommaren men annars helt ok!

2009-11-10 @ 19:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0