Piggare tjej idag

Har varit lite jobbig dag idag med. Men jag har inte alls varit lika trött, och fick vara ute en hel del och hinna på luft och dagsljuset! Piggelin efter jobbet gjorde jag ett bra biceps/triceps/rumpa-pass. Kollade upp ett PB jag inte skrivit upp tidigare, tror jag. Biceps som avslutande övning körde jag i kabelmaskinen, och körde 40 kg. Tror inte jag skrivit in det tidigare. Får se om det snart kan ökas. Avslutade med 45 min trappmaskin.

Kolla in sjukt roliga tårtor på den här adressen! En del ser inte ut som tårtor, utan helt andra saker, exempelvid ägg och bacon eller en tidning som ligger där.

http://www.flickr.com/photos/debbiedoescakesnet/page6/

Ikväll jobbar Nicklas över, så jag ska väl bara surfa runt på datorn och glo lite tv. Måste även ringa och kolla så nån kan ge grabbarna mat lörda kväll och sönda morgon. Vi är och har sjukt kul på Pite Havsbasd med gott folk :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0