Ny blogg från imorgon!

Idag gick jag hem från jobbet redan 13.15, härligt! Satte igång med massa bakning. Blev kanel-/pepparkaksnötter, grova pizzamuffins, mintchoklad-kesellabollar, morot-fröbröd och min egen variant av nötstubbe...protein-nötstubbe :)  Recepten på alla saker jag bakade lägger jag ut imorgon, på ett nytt ställe, hehe.

Har varit och kört axlar, ben och 75 min på trappmaskinen. Ätit min middag, som blev grillad kyckling, blandad sallad och keso! Hittade grillad kyckling till billigare pris, och det är så gott!


Ikväll blir det film, soffan, nötstubben och kanske en slurk glögg :)

FÖRRESTEN! Från och med imorgon kommer jag inte skriva mer på den här bloggen, för jag ska byta. Den nya är ur funktion just nu.


www.misspiggelin.se
blir min nya blogg som kommer handla om samma saker som den här, men i lite bättre upplaga :) Vi ses där.

Over and out!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0