Kesella-proteinbollar!

Sådärja, nu hemkommen efter lörda-kvälls träning. Kändes skönt att vara där i sin ensamhet och träna på, ingen brådska till någonting eftersom jag bara ska vara själv hemma. Ok, var en annan nörd där :) Blev extra biceps, mage, och sen en mils löpning, eller snarare joggning ikväll. Men trodde inte jag skulle ta mig igenom en mil, så jag är ändå nöjd.

Hem, hungrig som en varg:
Blandad sallad, kalkon och lite lättdressing.

På väg hem från träningen skulle jag in på lill coop-nära för att köpa gurka till salladen. De har så bra där, att de säljer nästan varje dag ut olika saker för halva priset eftersom datumet är kort. Köper ofta köttfärs ex. Är ju bara att frysa in eller laga det på en gång och frysa in. Idag var det kesella på halva! Tjoho, köpte de två som fanns kvar. Gjorde mig nya kesella-bollar:
En fick bli chokladsmak, och en mintchoklad.

Chokladsmak
: En burk kesella, 1 dl mjölk, en dl double chocolate, en dl vaniljyoghurt (som jag råkade ha hemma, inte nödvändigt) och havregryn så de gick att rulla i kokos.
Mintchokladsmak: En burk kesella, en dl mjölk, en dl complete protein 3 mintchokladsmak, havregryn så de gick att rulla i kokos.


Jag beställer mitt mintchokladprotein från styrka direkt. Men nu finns det på Gymgrossisten i stan! Så om man har ett gymgrossisten där man bor rekommenderas det att köpa det, blir supergott att göra såna här med om man vill ha lite nyttigare, smakar after eight. Man kan ju för övrigt ta en annan smak, finns massor! Spelar egentligen ingen roll vilket protein man tar, ta en smak man själv tycker är god bara så. 

Nu ska jag kura i soffan med några nygjorda bollar :) Lite ensamt utan mannen en lördakväll hemma. Ensamt, men nyttigt! Däremot gillar jag inte alls att sova ensam, mörkrädd som jag är. Svårt att somna.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0