Jobb jobb och åter jobb

Inte blivit mycket till att blogga senaste dagen, hade avdelningsmöte efter jobbet igår. Slut och seg efteråt, så kollade tv och stupade i säng. Nu är jag bara hemma för att äta och vända ut igen. Ska till universitetet på en föreläsning om matematik i förskolan. 18-21, så jag hoppas den är bra, så jag kan hålla mig vaken. 3 timmars föreläsning efter en hel dag på jobbet, och med grått trist regn och mörker ute i veckan, ingen bra kombination för min energinivå!

Ingen träning igår eller idag! Längtar som bara den tills imorgon, då äntligen får jag köra igen, resten av veckan!! :)

Ciao!

/L

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu har jag testat Marabous hallon yoghurt. Inte alls i närheten av Fazers.



Så nästa gång du är i Finland måste du testa.

2009-11-19 @ 20:21:33
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0