Ja ser de regnar....

Sugit! Regn och all snö borta! Mörkret la sig åter igen över Umeå, och folket blir med ens lite buttrare och tröttare, även jag! :( Nåja, vi blåbär har varandra iaf på jobbet, trots det bajsiga vädret, hehe.

Suget efter träning var enormt idag efter helgens träningsfria och unnande dagar! Laddat upp kroppen till max med alla dess godsaker, så passet idag gick ju som ett smäck! Biceps/triceps/rumpa och mage. Avslutade med 20 min löpning, 20 intervaller 1 min/30 sek vila på hastighet 12, 10 min powerwalk, så allt som allt 60 min cardio! Hem och hänga upp tvätt, skön dusch och mat i magen!

Träningsglädjen blir kortvarig eftersom vi har avdelningsmöte imorgonkväll, och föreläsning onsdagkväll! :( Egentligen hade jag min tidiga dag på onsdag, så min plan var att köra träningspass mellan jobb och föreläsning, men det sket ju sig! Skönt med tidig fredag, men den här veckan hade jag föredragit tidig onsdag. Men man ställer upp för varandra, byter tider och så får man igen det en annan gång!

Nä, nu ska jag gå ner och vända tvätten, sen kesellaröra i magen och lite tv. Sen blir det ta mig tusan sängen för Lotta, trött av allt mörker och regn.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0