Efterlängtat!

Äntligen fick jag träna igen! Skön känsla att dra till gymmet efter jobbet, köra mig helt slut i kroppen, få komma hem, äta god middag och slänga mig i soffan, det är vardag det! :) Blev rygg/bröst/mage som fick sig en omgång, som kändes!! Skönt! Sen blev det 60 min på bandet: 30 min jogg, 20 min intervaller i lutning 30 sek/30 sek vila, 10 min promenad i lutning.

Sen gick jag vidare till Coop för att handla till bak- och matlagning i helgen :) Ätit tacos nu, och ska mest slappa vid tv:n ikväll.

Nicklas fick veta varför han har så konstigt med yrseln, som vi misstänkte var det ju nacken. Data-nacke som spänns och hålls på helt fel sätt. Så en övning per dag ska råda bot på det, nytt skrivbord och ny stol på jobbet!

Dagen på jobbet har varit skönt, liiite barn! Sjuka och lediga. Imorgon blir det väl nåt liknande. Var dock trött efter föreläsningen igårkväll. Kom hem efter 21, fikade, datade, såg lite tv i sängen. Sen när jag skulle somna, ja då var Sunde nära att bli kattskinnsmatta! Inte ska man leka och pillra och rota runt, kuta och slira över golven när det ska sovas! Nä, nu ska jag glo lite andra bloggar, äta kesellabollar och se nå blask på tv.

/L

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag är lite sugen på dom där kesellabollarna.. spara en sån till mig tills vi kommer upp. Helst med mintsmak=)

2009-11-19 @ 22:46:39
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jamen absolut! Vi bakar såna när du kommer nästa gång! :) det går kanonfort!

2009-11-20 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0