Den här morgonstunden har inte ens brons i mun!

OJOJ vad trött jag varit idag! Somnade vid midnatt nån gång. Halvsov slutet av en film, men sen piggnade jag ju till på väg till sängen och låg vaken länge, hann upp och göra saker jag kom på tre gånger osv :) Sen ringde klockan 05.45, och det var bäcksvart ute! Det är ju inte ens 6 timmars sömn! Säkert en vanlig natt för många, men inte för mig, nä 8 timmars skönhetssömn utan att bli som en grinig unde. Visst går det bra ett tag, men inte många nätter i rad. Orättvist att en del behöver så lite för att vara människa. Endast så för mig på sommaren då jag kräver mindre sömn. Väckte morsan som också skulle upp tidigt och fara hem till Boden igen, tråkigt! Tiden rusar förbi när hon är här.

Som tur i oturen fick jag stå ute på gården idag. Regn och lite rusk, skulle egentligen ha grupp inne, SKÖNT tänkte jag! Men var möten och en miljon ungar som satte stopp för gruppandet, och det är jag nu glad för, ljuset gör så mycket! Annars hade träningen idag säkert gått ännu segare än den gjorde. Dessutom har jag värk i ena knät, jäkla leder, jäkla sjukdom!

Tränade bröst/rygg/rumpa idag. Gick bra med styrkan, t o m PB!
Utåtpress för rumpan i maskin: 65kg 4set*10 Bara p g a att jag inte testat höja på väldigt länge!
Avslutade passet med 50 min på trappmaskinen till nå tidning, tv och musik.

Dagens efterrätt: Kesella 1%, chokladprotein, kaffe och havregryn. Rullade i kokos!


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0